پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

parsa jooni

پروسه ی ختنه

1392/11/16 18:20
نویسنده : soheila
544 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر ناز نازی من

میدونم خیلی دیر به دیر آپ میکنم آخه تمام وقتمو گرفتی .نه به کارای خونه میرسم نه میتونم درس بخونم .تو این مدت غذاهام یا نپخته یا سوختسنیشخند

خوب بریم سر اصل مطلب که همون عمل طاقت فرسای ختنه استاوه.که البته شما مثل یه مرد از پسش بر اومدی شیر مرد من.وقتی ٢١روزت بود یعنی ١٦ بهمن ٩٢ بردیمت واسه ختنه البته بگما از چند روز قبل دنبال یه دکتر خوب میگشتم که جراحی کنه اخه الان همه دکترا خودشون راحت کردنو حلقه میندازن که طی تحقیقاتی که داشتم اصلا مناسب نیست و از همه بدتر این که باید یه هفته تو بدنت میموند اما شما به شیوه ی جراحی با لیزر ختنه شدی .اون روز من و مامانم و عموت و بابابزرگت همراهبت کردیم.دکتر نذاشت من کنارت باشم مامانمم بعد از اینکه بهت امپول بی حسی زدن کم اورد و اومد بیرون اما عمو و بابابزرگت تا اخر پیشت بودنو سرگرمت کردن , دست و پاهاتو گرفتن تا زیاد اذیت نشی .عمو نیما از کل عمل فیلمبرداری کرده که قراره وقتی یکم بزرگتر شدی نشونت بده

وقتی اومدیم خونه یکم گریه کردی ولی بعد به لطف قطره استامینوفن خوابیدی و تو طول شب یکی دوبار بیدار شدی و جیغ جیغ کردی اما در کل من فکر میکنم زیاد اذیت نشدی.فردای اون روز بابا بزرگت واست یه گوسفند قربونی کرد و یه شام و ناهار مهمونی داد و شد ختنه سران شما.

پارسا قبل از عمل

ax

پارسا بعد از عمل

ax

اینم گوسفند قربونی شده

ax

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به parsa jooni می باشد