پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

parsa jooni

بی خوابی های تو و خواب الودگی من

1392/12/21 21:04
نویسنده : soheila
114 بازدید
اشتراک گذاری

حسابی از دستت کفری ام اخه انصافم خوب چیزیه پسر! این رسم مردونگی نیست دست بردار از این کار.چه کاری؟؟؟

از ساعت ۱۱ شب تلاش واسه خوابوندنت شروع میشه اما هیچ وقت موفقیت امیز نیست.اگه دیگه خیلی خسته باشی و به من رحم کنی ۴-۴:۳۰ صبح میخوابی اما  شده تا ۸ صبح هم بیدار بودی تو طول روز هم سر جمع ۶ساعت میخوابی .نمیدونم چیکار کنم بد جوری تشنه ی خوابم اونم خواب شب .روز که خواب نمیچسبه.قبل از این هر جا پستونک میدیدم میگفتم پیف پیف واه واه من که ب پارسا پستونک نمیدم اما با عرض شرمندگی الان میگم اقای پستونک و واسش احترام زیادی قایلم .اخه تو این شبها ی جورایی همکار من شده تا وقتی بتونم چشمامو باز نگه دارم خودم در خدمتتم حتی تو طول شب چندبار دست و صورتمو اب میزنم که خوابم بپره امای وقتایی که کم میارم اقای پستونک و میذارم سر پست و خودم یه چرتی میزنم نا گفته نماند تو هم زیاد از این کار خوشت نمیاد و پس میزنی اما چه کنم که فعلا چاره ی دیگه ای نیست.

چند تا از عکسای این روزاتو میذارم البته این عکس هارو شبها که بیداریم انداختم به همین خاطر بی کیفیت هستن.

ax

ax

ax

 ax

ax

 ax

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به parsa jooni می باشد